Integracja CRM z Sage Symfonia

Usprawnia przepływ danych między programem księgowym a Rachunkowym CRM, automatyzuje procesy i umożliwia szybkie oraz łatwe generowanie faktur, raportów dla klientów oraz tworzenie statystyk zewnętrznych.

Integracja CRM z Sage Symfonia - funkcjonalności

Moduł Integracja w Rachunkowym CRM został stworzony z myślą o automatyzacji i usprawnieniu pracy biur rachunkowych korzystających z Sage Symfonia. Dzięki integracji z tym systemem księgowym, CRM automatycznie pobiera informacje o liczbie dokumentów i pracowników, co pozwala na dokładne rozliczenie klientów.

Automatyczne pobieranie danych z Sage Symfonia

Moduł pozwala na automatyczne i ciągłe pobieranie danych z programów księgowych, co gwarantuje aktualność informacji w systemie CRM. Integracja jest wykonywana jednorazowo, a dane są synchronizowane na bieżąco, minimalizując ryzyko błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych.

Rozliczanie klientów, wystawianie faktur, generowanie raportów i zaawansowanych statystyk w intergracji z Sage Symfonia

Automatyczne pobieranie danych dotyczących liczby dokumentów i pracowników pozwala systemowi na szybkie wystawianie faktur oraz tworzenie raportów finansowych i operacyjnych dla klientów. Ponadto, moduł zawiera funkcje zaawansowanych statystyk, które umożliwiają monitorowanie efektywności biura, analizę liczby obsłużonych klientów oraz kontrolę kosztów operacyjnych.

Korzyści dla całej firmy - od właścicieli po pracowników

Korzystanie z naszego systemu Rachunkowego CRM przynosi korzyści zarówno właścicielom biur rachunkowych, kadrze kierowniczej, jak i pracownikom. Właściciele zyskują pełny wgląd w operacje firmy i lepszą kontrolę nad procesami biznesowymi, kierownictwo może efektywnie zarządzać zespołami i monitorować postępy, a pracownicy korzystają z uproszczonych procedur oraz łatwiejszego dostępu do potrzebnych informacji, co zwiększa ich produktywność i satysfakcję z pracy.

Nasze rozwiązania są: 

Łatwe w obsłudze

Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie i efektywne zarządzanie, eliminując potrzebę długotrwałego szkolenia. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach, nasze narzędzia są proste w nawigacji i przyjazne dla każdego.

Dopasowane do indywidualnych potrzeb

Podczas długiego czasu poświęconego na prace nad naszymi systemami, współpracujemy z ekspertami z wielu rozmaitych branż co pozwala nam poznać indywidualne potrzeby i wymagania firm. Nasze oprogramowania odpowiadają na specyficzne potrzeby każdej z branż wspomagając prace rozmaitych przedsiębiorstw

Bezpieczne, zgodne z RODO i wymaganiami prawnymi

Zapewniamy najwyższy poziom ochrony danych, zgodny z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Nasze systemy są w pełni zgodne z regulacjami prawnymi, gwarantując pełną ochronę danych osobowych.

Dostępne online 24/7

Możliwość dostępu do systemu z każdego urządzenia i miejsca na świecie, umożliwiająca elastyczną pracę w dowolnym czasie.

Krótkie wdrożenie

Nasze rozwiązania nie wymagają długotrwałego wdrożenia, co pozwala na szybkie rozpoczęcie pracy.

W korzystnej cenie

Dzięki modelowi subskrypcji miesięcznej, nasze rozwiązania są korzystne kosztowo, eliminując potrzebę dużych jednorazowych inwestycji i umożliwiając łatwe skalowanie w miarę rozwoju firmy.

Kompleksowy system CRM dla biur rachunkowych i kadrowych

Wypróbuj Rachunkowy CRM i zwiększ efektywność Twojego biura