Funkcja Lista zapytań w Rachunkowym CRM została stworzona, aby umożliwić przechowywanie i zarządzanie zapytaniami. Dzięki temu biura księgowe mogą skutecznie śledzić i odpowiadać na potrzeby potencjalnych klientów.
Funkcja Lista zapytań w Rachunkowym CRM została zaprojektowana, aby umożliwić efektywne przechowywanie i zarządzanie zapytaniami klientów, co pozwala na szybkie i dokładne śledzenie zainteresowania usługami oraz ułatwia skuteczne odpowiadanie na potrzeby potencjalnych klientów.
Osoby zainteresowane usługami Twojej firmy mogą wypełnić formularz umieszczony na stronie internetowej, którego dane automatycznie trafiają na listę zapytań w systemie rachunkowy CRM. Dodatkowo, pracownicy Twojej firmy mają możliwość ręcznego wypełniania formularzy, co pozwala na dodawanie zapytań, które wpłynęły innymi kanałami, takimi jak telefon czy bezpośrednie spotkania.
Na tej liście są zapytania do biura. Zapytania można filtrować według nazwy klienta, daty ostatniej edycji i statusu, co pozwala na szybkie i efektywne zarządzanie oraz priorytetyzowanie odpowiedzi.
W tym widoku można zmienić dane klienta, wysłać ofertę i wysłać umowę. Można także podejrzeć historię komunikacji oraz napisać notatkę, co ułatwia komunikację wewnętrzną między pracownikami.
Funkcja Lista zapytań w Rachunkowym CRM została zaprojektowana, aby umożliwić firmom kompleksowe zarządzanie zapytaniami klientów. Oto jak działa nasza funkcja:
Korzystanie z funkcji Klienci w Rachunkowym CRM przynosi liczne korzyści, które znacząco poprawiają efektywność zarządzania bazą klientów i wspierają działania komunikacyjne. Poznaj główne zalety, które sprawiają, że nasz system jest niezastąpionym narzędziem w zarządzaniu bazą klientów i zwiększaniu przychodów firmy.
Centralizacja danych
Wszystkie zapytania klientów są przechowywane w jednym miejscu, co ułatwia dostęp i zarządzanie informacjami.
Łatwe filtrowanie
Możliwość filtrowania zapytań według nazwy klienta, daty ostatniej edycji i statusu pozwala na szybkie odnalezienie potrzebnych informacji.
Szybka odpowiedź
Pracownicy mogą natychmiastowo reagować na nowe zapytania, co zwiększa satysfakcję klientów.
Wypróbuj Rachunkowy CRM i zwiększ efektywność Twojego biura
Kompleksowy system CRM dla biur rachunkowych i kadrowych
Skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów